Velký úspěch našich fotbalistů

Ve středu 24. 6. 2015 se naše škola zúčastnila fotbalového turnaje v Bedihošti . V konkurenci dalších 7 škol se naši borci neztratili a získali 1. místo. Naši školu reprezentovali: Lukáš Indrák, Adam Špangr, Pavel Mazur, Radek Kučera, Adrian Krajzinger, Ondra Koupil, Dan Blažek. Moc děkujeme a gratulujeme.

Škola v přírodě 5. den

Po snídani a sbalení věcí nás zbytek dopoledne bavili šermíři ze skupiny Adorea. Dětem ukázali různé zbraně, učili je, jak se bránit při napadení a celé povídání doplnili spoustou ukázek. Vše si potom mohly děti vyzkoušet. Po obědě jsme vyhodnotili soutěž v úklidu pokojů, naložili zavazadla do autobusu a naposledy očesali bonbónovník. Číst více…

Škola v přírodě 4. den

Dopoledne jsme byli na výletě. Autobusem jsme vyjeli na Hostýn, kde jsme navštívili rozhlednu, baziliku a prošli si Jurkovičovu křížovou cestu. Po obědě, poledním klidu a napsání deníků jsme si  zahráli hry v lese, kde hlavní roli hrál čich. Večer byla tolik očekávaná diskotéka  a také dobrovolná stezka odvahy.

Škola v přírodě 3. den

Dnešní dopoledne bylo věnováno sluchu. Po zapsání do deníků a vyhodnocení předchozího dne jsme si zahráli živé zvukové pexeso a potom jsme se vydali do našeho oblíbeného lesa, ale tentokrát jsme nehráli žádné hry. Každý si vzal deník a psací potřeby, našel si místo, které mu nejvíce vyhovovalo, nikdo nemluvil Číst více…

Škola v přírodě 2. den

Dnešní dopoledne jsme zkoušeli malovat přírodninami, vyzkoušeli jsme, jaký máme postřeh, ale také třeba, jak se žije nevidomým, jaké to je, projít trasu s různými úkoly poslepu. Bohužel jsme měli potíže s foťákem, takže fotky z dopoledne nejsou. Zítra to bude lepší. Odpoledne jsme se zaměřili na chuť. Vařili jsme Číst více…